dinsdag 17 juli 2012

transformation

ik heb zin in iets anders, ik heb zin in iets geks! ik ga binnenkort toch naar sziget, en daarna zit ik voor 1,5 maand in Amsterdam en daarna 2 maanden in India. oftewel, als ik iets geks van mezelf creƫer word ik niet raar nagekeken door alle boeren en boerinnen bij mij thuis. Nou heb ik paarse en roze verf gekocht, gelukkig niet permanent. daarnaast al een paar jaar het idee van mooie tattoo's plus ik wil een piercing boven in me oor en in me neus. ik heb zin om mezelf even helemaal te veranderen, om mezelf zo een nieuwe tijd in te laten gaan. want er komt zeker een nieuwe tijd aan, ik woon niet lang meer in de achterhoek, naast dat heb ik voor het eerst echt toekomstplannen, weet ik eindelijk een beetje wat ik wil. en al met al hoop ik dan te worden, te worden zoals ik echt wil zijn.

de roze haartjes zoals ik ze wil (:

1 opmerking:

  1. neus piercing? Oelala, Kan niet wachten tot je hem hebt! Ben benieuwd!

    Leef je leven, you goo girl! ♥

    BeantwoordenVerwijderen